انجام فعالیت های روزانه و جلوگیری از سقوط :
نوشته شده توسط : aram

توانایی خود را برای انجام فعالیت های روزانه و جلوگیری از سقوط بهبود بخشید

فعالیت‌های روزمره شامل بالا رفتن از پله‌ها، خرید مواد غذایی یا بازی با نوه‌هایتان است. ناتوانی در انجام فعالیت های روزمره محدودیت عملکردی نامیده می شود. افراد میانسال یا مسن‌تر که از نظر جسمی فعال هستند، نسبت به افراد غیرفعال، خطر کمتری برای محدودیت‌های عملکردی دارند.نکات و ترفندهای گوشی های هوشمند

برای افراد مسن، انجام انواع فعالیت های بدنی عملکرد فیزیکی را بهبود می بخشد و خطر افتادن یا آسیب ناشی از زمین خوردن را کاهش می دهد. فعالیت های بدنی مانند ایروبیک، تقویت عضلات و تمرینات تعادلی را شامل شود. فعالیت بدنی چند جزئی را می توان در خانه یا در یک محیط اجتماعی به عنوان بخشی از یک برنامه ساختاریافته انجام داد.

شکستگی لگن یک بیماری جدی است که می تواند در اثر زمین خوردن ایجاد شود. شکستن لگن اثرات منفی تغییر دهنده زندگی دارد، به خصوص اگر شما یک فرد مسن هستید. خطر شکستگی لگن در افراد فعال بدنی کمتر از افراد غیر فعال است.

شانس خود را برای زندگی طولانی تر افزایش دهید

تخمین زده می شود که اگر بزرگسالان آمریکایی 40 ساله و بالاتر فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید خود را به مقدار کمی افزایش دهند، می توان از 110000 مرگ در سال پیشگیری کرد. حتی 10 دقیقه بیشتر در روز تفاوت ایجاد می کند.سایت های رایگان ویرایش عکس

برداشتن گام های بیشتر در روز همچنین به کاهش خطر مرگ زودرس به هر دلیلی کمک می کند. برای بزرگسالان کمتر از 60 سال، خطر مرگ زودرس در حدود 8000 تا 10000 قدم در روز کاهش می یابد. برای بزرگسالان 60 سال و بالاتر، خطر مرگ زودرس در حدود 6000 تا 8000 قدم در روز کاهش می یابد.

 




:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: